2011. április 6., szerda

Hétfő-Kedd

A hétfői napunk is legalább olyan sz@r volt mint a vasárnap, nem is részletezem. Mondjuk annyi jó volt benne, hogy kint voltunk Olival kb 1 órát ebéd után. Elaludt én meg belecsempésztem a babakocsiba, kitoltam, addig kertészkedtem, persze fél óra múlva már fent volt, de még nézelődött kicsit :)
Kedden viszont igazi kis angyal volt délelőtt! Vigyorogva ébredt, mosolyogva tornáztunk ( kivéve a mászatós feladatokat), de egész délelőtt nagyon jó kedve volt. Aztán ebéd után elaludt, betettem a hordozóba és irány Csongrád a korai fejlesztő. Persze félúton felébredt és akkor romlott el a kedve, mert ugye nem aludt sokat. Így nem is volt intenzív a foglalkozás, de mégis megdicsérte a gyógyped., mert ügyesen fog két kézzel ( eddig nem ment) és marokkal is ! Hurrá, csak van értelme az állandó "nyúzásnak"! Bevallom, hogy sokszor nagyon nehéz rávennem magamat, hogy gyakoroljunk, pedig tudom, hogy muszáj,de akkor is utálom "nyúzni" állandóan a gyereket! Addig amíg mások sétálni, csavarogni.. stb járnak addig nekünk tornázni, feladatozni.. stb kell. Na kicsit kipanaszkodtam magam :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése