2011. április 12., kedd

Kedd

Jól alakult az éjszakánk, 9-kor elaludt,felébredt 11 körül, de negyed óra alatt vissza is aludt persze cicin :) És reggel háromnegyed 6-kor kelt! Gyors peluscsere, szopi és már aludtunk is vissza! Majdnem 8 volt mikor felkeltünk. Igaz, így délelőtt nem aludt, de most elaludt és kitettem a teraszra, olyan jó idő van, bár kicsit fúj a szél. Bár mindennek van hátránya, ugyanis annyit aludt az én kis hercegem, hogy anya eláztatta az ágyneműt tejcsivel :(
Végül kb 1 órát aludt a teraszon aztán behoztam, mert feltámadt a szél. Jó fiú volt egész nap, nem is nagyon nyűglődött csak kicsit fürdés előtt. Illetve 2 körül hányt egyet, na azt nem hagyta szó nélkül. Remélem csak túlette magát és nem a shunt-tel van gond. ( totál para, hogy ha hány egyet, vagy nagyobbat bukik, akkor elkezdek izgulni, hogy ne a shunt-tel legyen baj). 3 körül átjött Anyusz, mert el kellett mennem pénzt levenni, meg a postára befizetni a csekkeket ( egy vagyon szokás szerint) :( Addig Oli aludt megint majdnem 1 órát :) Utána megetettem, később bohóckodtunk, tornáztunk, aztán fél 7 után fürcsi ,mert kezdet nyafizni. Kicsit még a vízben is tornáztattam :) Végül gyógyszer és vacsi, most meg már alszik :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése