2011. április 11., hétfő

Hétvége

Szombat
Irtó húzós napunk volt ! Próbáltunk mindent megcsinálni egy nap alatt, persze nem sikerült :) Olika egészen jól viseli ezt az átok szeles időt, pedig egész nap fúj tegnap óta szakadatlanul :( Délelőtt gyorsan rendbe kaptam a lakást, mostam aztán délután irány a kert! Olyan szép lett amit megcsináltam :) Ültettem egy csomó virágot meg gazoltam. Közben rohangáltam a Mamáékhoz Olit etetni :) Képzeljétek ma evett először Oli cukkini főzeléket krumplival és bevágott kapásból fél üveggel! Ja és igen imádja a csokis tejbegrízt! Az éjszakánk egészen jó volt csak2-3 alkalommal kelt.

Vasárnap
Készültünk a Dédiék érkezésére, igaz,hogy csak marhapörköltet főzünk azApjával, de nagyon örültek neki. Takarítani sajna már nem jutott idő, de nem érdekelt, a lényeg, hogy itt voltak! Lacus kapott egy csomó szerszámot, meg gépet a Dédipapától, mert vállalkozása volt, de már nem használja ezeket és tudja, hogy ő meg mindent maga csinál itthon és sok szerszám kell hozzá :) Hát édes nem ?. Ja és persze mikor elmentek Lacusnak első dolga volt kimenni a garázsba és tüzetesen szemrevételezni a szerszámokat! :P Olyan volt mint a gyerek a játékboltban! :)
Olika kapott tőlük pénzt, mert nem akartak neki fölösleges dolgot venni, ezért úgy gondolták vegyük meg mi amire szüksége van. Ja és hagyta magát Oli megdajkálni ( szerencsére) és nagyon tetszett neki amikor a Dédike azt mondtam, hogy " arany cicukám". Olyan édesen nézett rá, sőt egyszer mosolygott is, pedig teljesen idegen volt neki!
Délután meg átmentünk a Mamához, kint voltunk az udvaron a kisherceg meg elaludt :)
Este a szokásos menetrend, 7-kor fürcsi, fél 8-kor vacsi, 8 körül alvás.
Háromnegyed 9-kor mentünk mi is lefeküdni azApjával és mit látunk? Hatalmasakat vigyorog a gyerek az ágyban :) Nem vettem fel,mert nem sírt, hanem adtam neki egy jó éjt puszit, betakartam és lefeküdtem én is. Persze az éjjeli lámpa égett, amíg el nem aludt, mert ugyanis kb 10-15 perc alatt elaludt szépen magától! Igaz, hogy közben majd meghaltam a röhögéstől, mert dumált nevetett és ásítozott!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése