2011. július 1., péntek

Csütörtök-Péntek

Reggel, helyesbítek, hajnalban 1/2 3-kor kelt a gyerek, de vissza aludt olyan 1/2 5 körül egészen 8-ig. Kezdek mosott rongy lenni :(
Délelőtt több részletben aludt piciket, én meg közben összekészítettem a kukát, elpakoltam... stb. Aztán 1-re jött Krisztike tornázni, persze majdnem végig sírt, kicsit a mondókázással el lehetett terelni a figyelmét, de csak rövid időre. Ettől függetlenül nagyon ügyes volt. Torna után aludt egy jót :) Át akartunk menni Mamuszhoz, miután felébredt,de eleredt az eső, ezért nem indultunk el. Majd később felhívtam Mamuszt, de Öcsém vette fel és mondta, hogy nem jól van Anyusz, szóval nem mentünk csak telefonon beszéltünk. Akkor már jobban volt, szerencsére!
Pénteken megint hajnalban kelt, és 5 körül aludt vissza 8-ig akkor reggeliztünk miután elkészültünk, mert mentünk játszani Kittihez :) Nagyon aranyosak voltak, most nem fotóztam :( Mi meg felnőttek közben dumáltunk, de Olika 11 körül elfáradt és elaludt a kezemben :) Majd mikor felébredt "játszottak" még kicsit, evett aztán indultunk haza. Kicsit csöpögött az eső mikor jöttünk haza, de neki vízhatlan a babakocsi huzata, meg a lábzsák is, szóval nem ázott el, nekem is csak nedves lett a ruhám. Itthon aztán ebédelt és aludt egy jót :) Közben azApja is hazaért, már alig várta,hogy vége legyen a hétnek, nagyon fáradt mostanában :(
Kicsit túlpörgött este a fürdés közben és utána, meg elkezdett szörcsögni is :( Éjszaka keltünk 1/2 3-kor, akkor már elég durván röfögött, szóval orrcseppentettünk,és kb 5 volt mire elaludt, mert ugye kiment az álom a szeméből és dumált meg röhögött össze-vissza. Ja és nagyon beindult a jelenlegi maradék 2 fog, már tiszta piros a kis ujja :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése