2011. július 10., vasárnap

Szombat-vasárnap

Még hogy dög meleg volt pénteken! Jót nevetek magamon! A hétvége, na ez volt dög meleg! A lakásban 28 fok volt!!!! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
A gyerekkel pénteken és szombaton éjjel is a TV szobában aludtunk a kanapén ( amitől majdnem beállt a derekam)és mindezt totál nyitott ablakoknál és ventilátorral. Szombaton többnyire Mamuszéknál volt Manócska. Szegény Mamusznak beállt a válla meg a nyaka reggelre, totál féloldalas volt szegény :( Átmentünk és kimasszíroztam neki a vákumos géppel. Kicsit jobban lett utána. Aztán elrobogtak a boltba és feltette Anyusz a kaját én meg eljöttem kb 11 körül. Aztán takarítottam ... stb egész délután. A porszívózás volt a kedvencem! :) Muszáj voltam megcsinálni,mert vasárnap jöttek a barátaink flekkenezni. Este fürdés előtt hazahozták Mamuszék, fürcsi, vacsi és szenvedés majdnem 1/4 11-ig, mert olyan meleg volt bent :( Akkor aztán elaludt és reggel 1/2 5-ig bírta.
Vasárnap 1/2 5-kor keltünk :( És nem is aludt csak 2*10 percet délelőtt, Mamuszéknál meg 2*15 percet! Aztán este felé aludt 3/4 órát. Csórikámank nagyon melege volt, ne is volt itthon túl sokat, csak kicsit amíg a kolleganőm/barátnőm megdajkálta és nem kezdtünk enni. Akkor visszavittem Mamuszékhoz,náluk sokkal hűvösebb van. Este meg fürdés előtt mentem érte, itthon aztán gyors fürdés, vacsi, cici és szó nélkül elaludt :) Betettem a kiságyába, kíváncsi leszek meddig alszik, remélem kialussza magát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése