2011. július 15., péntek

Péntek

Az éjszakánk igen sz@r volt, ugyanis este 9-4-ig aludtunk összesen 2 órát :( Aztán 4-7-ig aludtunk még egy kicsit. Aztán reggeli és ismét bealudt 3/4 órára, közben telefonáltam, hogy majd csak ébredés után indulunk Kittiékhez. Míg aludt,addig összepakoltam, elmosogattam, hajat mostam... stb. Mikor felkelt iszonyú nyűgös volt, ezért telefonáltam ismét, hogy nagyon megharagudnának-e, ha nem mennénk ? Mondta Andi, hogy csak menjünk már, mer várnak minket, hátha Olinak is jó lesz Kittivel.
Elmentünk végül, közben bementünk a drogériába, vettem új cumisüveget Manónak, mert nem nagyon megy az ivás.
Jól éreztük magunkat Andiéknál, nem bántam meg :) Mi vittünk patiszont és kaptunk cukkinit :) 1/2 2 körül jöttünk haza, gyorsan kipróbáltuk itthon az új szerzeményünket és osztatlan siket aratott, ugyanis 1/2 deci hígított gyümölcslevet bevágott belőle :) Aztán ebédelt és 3/4 3 körül elaludt, kb 2 órát sikerült szundiznia, nekem is 1-et vele :)
Ébredés után evett, majd kimentünk medencézni, aztán játszottunk, de megint nyünyögött nagyon, így 7 előtt megfürdette azApja,majd vacsi, cici és alvás kb 8 körül. Remélem a mai éjszaka jobb lesz,mint a tegnapi :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése