2011. július 24., vasárnap

Hétvége

Szombaton délelőtt elvitték Mamuszék hozzájuk, én meg takarítottam ezerrel, mert volt pár napi elmaradásom. Pénteken ugye mindent kimostam, ezért azzal már nem kellett foglalkozom :)
Egész nap nem beszéltük azApjával :( Mindegy úgy voltam vele, hogy aki haragszik majd megbékél,mert én próbáltam vele beszélni, de nem szólt hozzám.
Délután 1/2 6 körül jött a fodrász hozzánk, illetve Mamuszékhoz,mert ott volt bébi, ugyanis megvolt az első hajvágása a kis Tökinek :) Nagyon fiús lett! :) Nem volt irtó hosszú a haja, csak a feje tetején, de ott meg mindig ráizzadt, ezért most a legrövidebbhez igazítottuk a többit is :)
És mellesleg nekem is megnyirbáltuk a hajamat, most kleopátra jellegű lett némi toka-takarással :) Jó lett egyébként, mert már nagyon melegem volt alatta, hátul már lapocka alatt ért.
El is tettem egy pár szálat Oli hajából, ráragasztottam egy papírlapra és dátummal ellátva betettem az albumába :)
Vasárnap megint keltünk reggel 5 körül de ismét visszaaludt ugyan csak 1/2 8-ig, de már ez is jó! Éjjel kelt 1/4 2-kor enni, mert Mamuszéknál ugyebár nincs cicike, hiába van cumisüveg, az nem olyan és nem is eszik annyit belőle. Ilyenkor éjszaka pótol :)
Reggel jöttek Mamuszék ismét elrabolni a gyereket, meg hoztak lángost reggelire :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése