2011. július 26., kedd

Kedd

Sajnos nem volt jó az éjszakánk, sőt kifejezetten vacak volt! 9 körül elaludt majd kelt 1/2 11-kor. 1/4 2-kor, 1/4 5-kor és akkor csak nagy nehezen tudtam visszaaltatni kb 3/4 6-kor, persze 7-kor kelni kellett,mert mentünk Katikához 8-ra koraizni. Annyira álmos volt, hogy egyáltalán nem akart felkelni reggel, hiába simiztem a kis arcát, szinte semmi :( Végül gyorsan felöltöztettem, bevette a gyogyóját pár falat joghurttal és irány Csongrád.
Irtó ügyes volt a fáradtság ellenére is! Nagyon megdicsérte megint Katika és csináltak pár új feladatot is.
Miután végeztünk voltunk Dévényezni is, amit a fáradtsága ellenére igen jól tolerált! Itt is csináltak új feladatot, szóval ma ez egy ilyen nap volt :)
Hazafelé evett, majd itthon elaludt kb 1 és 1/2 órát durmolt! Jól el volt fáradva :) Miután felébredt átsétáltunk Mamuszékhoz olyan 1/2 2 körül. Azóta is itt vagyunk, közben ebédelt alma-banán-pipihusis kajcsit és most megint elaludt mire a cicizésre került volna a sor, pont akkor értem haza a boltból :( Mindegy, majd ha felébred pótoljuk!
Holnap lesz tanácsadás, szeretnék menni, remélem nem lesz eső, kíváncsi vagyok a súlyára és a hosszára is.
Nem volt valami marha nagy az alvás, de jó kedvű volt utána :)
1/2 7 körül indultunk haza, Papája elkísért minket és segített megfürdetni is :)
Már kb 8-kor beájult, szóval gyorsan követem én is, ma nem várom meg azApját, mert csak 1/2 11 körülér haza, délutános ,műszakban van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése