2011. július 6., szerda

Kedd folyt.

Tegnap 11 körül elvitték Mamuszék Olikát, mert nem volt lázas, mi meg a kipurcanás szélén voltunk azApjával. Én aludtam is kb 12-1/2 5-ig! Életmentő volt. Ébredés után elrohantam a gyógyszertárba Coldr..-ért,mert elfogyott és nekem meg még mindig fáj a torkom és a fülem :( Este fürdésre hozták haza Olikát, nagyon jó kedvű volt egész nap Mamuszéknál, jókat evett és aludt. Adott neki Mamusz Danone Ac... joghurtot pici barna cukorral és meggyel. Nem lett semmi baja, bár nagyon aggódtam szóval mostantól ezt is felvehetjük a menüre :)
Gyorsan fürödtünk, vacsiztunk és alvás már 8 1/2 9 körül. Hajnalban kelt 3/4 4-kor de 1/4 5-kor már visszatettem aludni. Reggel végül 1/4 8-kor keltünk de közben ő már volt fent párszor de vissza is aludt :)
Ja és tegnap volt 10 hónapos a nagyfiú! Olyan gyorsan telik az idő! Boldog hófordulót kisfiam!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése