2011. július 4., hétfő

Vasárnap -Hétfő

Szombaton éjszaka keltünk 2-szer, de viszonylag gyorsan visszaaludt. Aztán délelőtt itt voltak Mamuszék, és mivel jól volt a Törpi ezért elvitték délutánozni :) Mi meg próbáltunk kicsit aludni,pihenni... stb azApjával. Mikor hazahozták 6 körül mondta Mamusz, hogy meghallgatta a tüdejét és elég érdes, meg csúnyán köhög is :( Felhívtam a dokit, hogy van itthon antibigyó amit múltkor írt fel a fülgyulladásra, de nem használtuk el, adjam-e neki? Csak akkor adjam,ha lázas lesz és hétfőn menjünk be megnézi. MIkor letettem a telefont elkezdett köhögni Oli és én meg beadtam neki az első adag antibigyót,mert állati sz@arul hangzott.
Éjjel keltünk 2-szer, 1 rövid és 1 naaaagyon hosszú :( Az utóbbi 4- 1/2 7-ig tartott, már azt hittem leragad a szemem. De aztán aludtunk majdnem 8-ig!
9-től van doki, de még az ágyból felhívtam a védőnőt, hogy mikor szokták kitenni a sorszámot, mire mondja ő, hogy már ott van dokibácsi,mert pénteken elmaradt a rendelés és sokan hívták a hétvégén, szóval menjünk most, mert csak 1 valaki vár kint! Roham tempóban öltözés és irány rendelő.
A vizsgálat eredménye: érdes légzés és kezdődő tüszős mandulagyulladás! :( Persze, hogy adjam neki az antibigyót,meg a többi cuccot is! Mi lett volna, ha már nem adom előző este, valószínűleg akkor nem kezdődő lenne, hanem kifejlett.
Voltunk a gyógyszertárban is, kiváltottuk amit kellet, már kapta is őket és egészen jól volt egész nap. Este kezdett köhögni megint, de eszik és jó a kedve is!
AzApja reggel torokfájással kelt, ezért miután megtudtuk Oli diagnózisát felhívtam Aput, hogy írjon Lacusnak valami antibigyót,mert ráadásul éjszakás a héten és ilyenkor gyorsabban megbetegszik mint máskor. Megbeszéltük, hogy feldobja postán a receptet, de már dél körül mondta Lacus, hogy egyre jobban fáj a torka és köhög, szóval telefon és 2-re mentünk a receptért, persze, ha már ott voltunk ,meg is nézte Lacust és neki már szépen kifejlett tüszős mandulagyulladása van, szóval szépen táppénz!
Mikor elindultunk haza, mondtam Lacusnak, hogy kezd kaparni a torkom :( Itthon gyorsan ittam is egy Cold...-et, remélem beválik!
Miután hazaértünk aludt egy nagyot a gyerek, és mi is pihentünk, bár én csak pár percet. :( Este gyors fürdés, egész szép mennyiségű vacsi és alvás. Persze az össze hímnemű már alszik, én meg itt gépezek! Megyek én is fürdeni, aztán aludni! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése