2011. július 22., péntek

Péntek

Jól indult a péntekünk, délelőtt voltak itt Kittiék játszani, aranyosak voltak. Oli böngyörgette Kitti fülét és a fülbevalóját :) Beszélgettek is ! Délután meg elsétáltunk a Levendulába (drogéria)szappantartót venni a Mamusznak, mikkor azApja hívott, hogy merre vagyunk,mert mindjárt vihar lesz. Mondtam neki, hogy itt vagyunk már a sarkon, nyugi!  Az egészet még fokozta, hogy azApja nem szedte össze a ruhákat amik kint száradtak, holott mindjárt esik! És közölte, hogy csak azért engem hívott, hogy merre járunk,mert a gyereknek még nincs telefonja! Na ettől totál eldurrant az agyam és jó hangosan összeszedtem a ruhákat! Meg felvarrtam egy gombot Oli nadrágján.
Aztán azApja fürdetés előtt elaludt, és megint én fürdettem Manócskát, persze mire végeztünk érdekes módon pont felébredt. Majdnem 10 volt megint mire elaludt,de ismét végig aludta az éjszakát. Sőt reggel mikor felkelt 5 körül még vissza aludt és végül 1/2 9-kor keltünk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése