2011. július 9., szombat

Szerda-Péntek

Lényegében a fogzás és a dög meleg jegyében telnek a napjaink, alkalmanként megspékelve ezzel-azzal :)
Szerdán nagyon jó dolgom volt, mert még itthon volt a Papája és 11 körül el is vitte Manócskát, majd csak 1/2 5 körül hozták haza Öcsémmel, ugyanis akkor indultak Pestre. Szóval sikerült kicsit pihiznem, ugyanis reggel gyanús volt, hogy nem lesz hangom se annyira bedurvult ez a torokgyula:( Mindegy sikerült nagyjából kikúrálni magam antibigyó nélkül! Este gyors fürdés és vacsi után jót aludtunk, nem is kelt csak 1-szer éjjel, de nagyon gyorsan visszaaludt.
Csütörtökön nem mentünk tornázni ugyanis nem akartam megterhelni még a gyereket, meg mi sem vagyunk jól, ne fertőzzünk meg senkit lehetőleg. Délelőtt itthon voltunk mindannyian. AzApja főzött meggylevest meg brassóit, nagyon fini lett! Közben átjött Mamusz is és azt mondta, hogy mégis megyünk a Balatonra :) Hurráááá! Kerestünk nekik szállást és nagyon közel találtunk a mi szállásunkhoz, szóval lehet, hogy nem is kell kocsit használni amíg ott leszünk. És nagyon örülök, hogy "együtt" meggyünk ugyanis ha ők nem jönnének, akkor nem is lenne igazi nyaralás ( nekem legalábbis semmiben nem különbözik mintha itthon lennénk) de így kicsit tudunk majd együtt úszni... stb.
Pénteken elmentünk reggeli után a dokibácsihoz, hogy megnézze milyen lett a torka és kell-e még az antibigyó? Már csak piros a torka és a tüdeje is szép,de addig egye amíg el nem fogy a gyógyszer. Szóval majdnem jól van, erre sugárba hányt a gyerek, magát engem és a padlót is :( Hazajöttünk, megfürdette, átöltöztettem,én is átöltöztem, aztán megint hányt :( Kicsit később cicizett, elszundított az ölemben, kb 15 perc után letettem a kanapéra, ahol kb ugyanannyit aludt. Mikor felébredt jó kedvű volt, aztán nevetett és köhögött, végül kihányta az összes tejecskét :( Megint fürdés, átöltözés és mosás. Kb 1 órán keresztül csak pici vizet adtam neki, majd cicit, mert már éhen akart halni szegénykém. Na ez már nem jött vissza! Aztán vacsira csináltam neki kis tejpépet és tettem bele neki banánt, hogy kicsit több legyen benne a kalória. Megette mind és még evett volna, de én nem adtam neki, nem akarta megterhelni hirtelen a gyomrát. Majd cicizett és kb 10 volt mikor letettem aludni de nem nagyon sikerült, végül kinyitottuk a kanapét és ideát aludtunk együtt Olival, azApja meg a hálóban. 11 után aludtunk el és nem is kelt éjjel csak reggel 1/2 6-kor.
Mindeközben állati meleg van nálunk, pénteken már 32-35 fok volt, éjjel meg 20. Ja és csütörtökön kijött a 6. fogacskája ! És megint van felül 2 ami gőzerővel jön! Szegénykémre rájár a rúd!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése